رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





سران باشگاه رئال مادرید در یک قدمی خرید ستاره کروات تاتنهام هستند

Luka Modric of Tottenham
 

- سران باشگاه رئال مادرید امیدوارند تا بتوانند با پیشنهادی 44.4 میلیون یورویی (35 میلیون پوندی) لوکا مودریچ را خریداری کنند ولی سران تاتنهام در یافتن جانشینی برای مودریچ به مشکل برخورده اند

این درحالی است که گمانه زنی ها درمورد احتمال جدایی مودریچ از تاتنهام از مدتها پیش شروع شده و درخواست ابتدایی 35.5 میلیون یورویی رئال با پاسخ منفی تاتنهام مواجه شد و از همین رو سران این باشگاه الان پیشنهاد بهتری را ارائه کرده اند.

درپیشنهاد جدید رئال که ارزش آن حدود 44.4 میلیون یورو برآورده شده، احتمال مبادله بازیکنان میان دو تیم هم دیده می شود. یکی از گزینه هایی که ممکن است در پرونده انتقال مودریچ به رئال نقش موثری داشته باشد، ریکاردو کاروالیو، مدافع سابق چلسی است که به شدت مورد اعتماد ویلاس بواس، مربی جوان تاتنهام است و احتمال انتقال نوری شاهین به وایت هارت لین ، البته به صورت قرضی هم وجود دارد.

این درحالی است که خود شاهین تمایل زیادی برای ماندن در برنابئو دارد ولی به نظر می رسد که فرصت محدودی برای حضور دراین تیم داشته باشد ،به ویژه درصورتی که مودریچ هم به رئال منتقل شود و از همین رو سران رئال و در راس آنها مورینیو، درهای خروجی را به شاهین نشان می دهند.

از سوی دیگر علاوه بررئال، سران پاری سن ژرمن و چلسی هم برای جذب مودریچ با دانیل لوی، رئیس تاتنهام تماس گرفته اند ولی گویا این ستاره کروات به سران تیمش گفته که هدف اصلی او انتقال به رئال است.

گزارشهای منتشره درر سانه های اسپانیایی حکایت از آن دارد که این ستاره کروات با امضای قراردادی 4 ساله با دستمزد هفتگی 152 هزار یورو موافقت کرده است .

دراین میان سران تاتنهام برای یافتن جانشین مناسبی برای مودریچ به مشکل برخورده اند. ژائو موتینیو، بازیساز پورتو ، هدف اصلی سران تاتنهام است.این درحالی است که ویلاس بواس در کورس خریدن اسکار از اینترناسیونال، مغلوب چلسی شد و الان بهترین گزینه پیش رو، موتینیو است.

 گویا خود موتینیو هم به سران پورتو اعلام کرده که می خواهد زیر نظر ویلاس بواس فوتبالش را ادامه دهد ولی سران این باشگاه پرتغالی حاضر به فروش او با قیمتی کمتر از 38 میلیون یورو نیستند. این درحالی است که سران تاتنهام فقط 25 میلیون یورو برای خرید او آماده کرده اند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 23 تير 1391برچسب:, ] [ 15:33 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید